Az Invitech immár tizedik alkalommal hirdeti meg seregszemléjét, amelyre a digitalizációra és az innovatív megoldásokra fogékony nonprofit szervezetek jelentkezését várja. A kiírás szerint négy témakörben lehet beadni a pályamunkákat: esélyegyenlőség, fenntarthatóság, egészségügy és oktatás.
Az alapítás óta körülbelül 800 pályamű érkezett, és összesen mintegy száz projektötlet részesülhetett, némely esetben több millió forintos díjban. A nyertes projektek között akad, amelyik tagszervezetünkhöz kötődik.
Pályázat benyújtásának menete:
A pályázatot 2020. január 15-ig (12:00) https://www.invitech.hu/innomax/hu/az-innomax-dijrol/innomax-non-profit-palyazat-kiiras oldalon lehet benyújtani az alábbiak szerint:
A pályázati felületen a regisztrációt és a pályázat törzsadatainak megadását követően az alábbi dokumentumokat szükséges feltölteni és beküldeni ahhoz, hogy a pályázat érvényesen beadottnak minősüljön:
Pályázati anyag
Formátum: prezentáció (pdf-re konvertálva)
Terjedelem: max. 8 oldal
Tartalom (fontos, hogy a pályázati anyag minden kérdésre válaszoljon – kérjük, legyenek tekintettel a felhívásban részletezett értékelési szempontokra is):
Pályázat címe, a benyújtó szervezet neve
– Mi a szervezet küldetése, (általános) céljai, jellemző célcsoportjai, tevékenységei?
– Miért indokolt a fejlesztés? Milyen társadalmi/ közösségi/környezeti problémára ad megoldást a projekt? Kiknek (és hány fő) javára, érdekében indítják a projektet?
– Milyen módon járul hozzá a javasolt ötlet, fejlesztés, projekt a bemutatott probléma megoldásához? Milyen eredményeket és milyen hatást, azaz változás(oka)t szeretnének elérni az elért célcsoportokat, vagy saját szervezetüket vagy az ökológiai környezetet tekintve a projekt/tevékenységek során?
A projekt, innovációs ötlet, fejlesztési terv valamint az infokommunikációs megoldás jellege, részletes bemutatása, megvalósításának folyamata, a tevékenységek, módszerek felelősök és az időbeli ütemezés részletezésével.
– Miben áll az ötlet, fejlesztés újszerűsége, miért tartja azt innovatívnak?
– Várható-e az eredmények, hatások fennmaradása és további hasznosulása a projekt vége után? Hogyan lesz a projekt fenntartható?
– Mit gondol, mi lehet a legnagyobb nehézség, amit a fejlesztés, során le kell majd küzdeni?
– Milyen kommunikációs csatornák, eszközök segítségével és hogyan fogja népszerűsíteni a projektet?
A projekt költségvetése (letölthető táblázat kitöltése).
A szervezet utolsó elfogadott éves jelentése/beszámolója, mérlege és eredménykimutatása.
A pályázathoz ezeken felül feltölthető minden olyan kapcsolódó dokumentáció, műszaki leírás, mely a zsűri számára a tervek jobb megértését segíti, mindösszesen legfeljebb 10 MB méretben, pdf formátumban.
Kérjük, fordítsanak gondot a pályázati anyag kérdéseinek értelmezésére, és válaszaikban fogalmazzanak tömören és egyértelműen. Kerüljék az általános megfogalmazásokat, legyenek lényegre törőek, segítsék mondanivalójuk megértését.
Minden pályázót arra biztatunk, hogy bizonytalanság esetén kérdéseikkel, problémáikkal keressék meg a közreműködőt, vegyék igénybe az e-mailes és telefonos konzultáció lehetőségét. (Ugyanakkor kész pályázatok előzetes elolvasására és véleményezésére a közreműködő munkatársai nem vállalkoznak, ez az értékelők feladata.)
A konzultációs lehetőség elérhetősége: Veres-Papp Hajnalka, Effekteam Egyesület, invitechtamogatas@effekteam.hu, (1) 700 00 20.
A projektek által elnyerhető támogatás
A rendelkezésre álló keret: 3 000 000 Ft.
Az elnyerhető összeg legfeljebb 500 000 Ft.
Magyarországon 5+1 pályázat kerül támogatásra, melyek közül:
4 pályázatnak a zsűri döntése alapján ítélik meg a támogatást.