Ingyenessé tették a rendszert, ami segíthet a hazai háziorvosoknak és pácienseiknek

Egyre jobban leterheli az alapellátó háziorvosokat a kialakult járványügyi helyzet, és a hatályban lévő kijárási korlátozás figyelembevételével pedig tanácsos, hogy csak a legszükségesebb esetekben vegyünk igénybe személyesen egészségügyi ellátást. Egy hazai egészségügyi startup ezért saját fejlesztésű rendszerén keresztül teszi elérhetővé a telefonos- és videókonzultációt, ráadásul a járványra való tekintettel a hazai háziorvosok és pácienseik számára most ingyenesen biztosítja a szolgáltatást.

A MediCall évek óta biztosít felületet az online és telefonos szakorvosi ellátásban: a rendszerbe ellenőrzött körülmények között tudják magukat regisztrálni a szakemberek, majd a profiljuk elkészültét követően beállíthatják a szabad időpontjaikat, amikre a páciensek foglalni tudnak. A megadott időpontban pedig az orvos elindítja a videokonzultációt, melyhez a páciens egy kattintással csatlakozik.

A konzultáció lényegében minden típusú eszközről működik, telepítést vagy különösebb technikai ismereteket pedig nem igényel az orvos vagy a páciens részéről.

A konzultáció során a betegnek lehetősége van dokumentumok, korábbi leletek megosztására, ezzel is segítve a hatékony egészségügyi tanácsadást. A rendszeren keresztül szinte bárhonnan zavartalanul folytatható az ellátás laptopon vagy okostelefonon keresztül, ezzel is támogatva azt, hogy mindenki maradjon otthonában a következő időszakban.

A nap 24 órájában elérhető szolgáltatáson keresztül jelenleg 60 szakterület 400 orvosa között válogathatunk, a regisztrált felhasználók száma pedig meghaladja az 53 000 főt.

Az eddig regisztrált háziorvosokhoz ITT érhető el az időpontfoglalás (saját körzetükhöz tartozó páciensek részére).

(24.hu – medicalonline.hu)

Hozzászólások lezárva.