Az általunk kínált képzés a felnőttképzési törvénynek megfelelő, minősített képzés.
Ennek keretében szervezetünk, mint felnőttképzési intézmény kétféle felnőttképzési szolgáltatást nyújt:
– Előzetes tudásszint felmérés
– Képzési szükségletek felmérése és képzési tanácsadás
Felnőttképzési nyilvántartásba vételi számunk: E-001732/2018
Előzetes tudásszint felmérés folyamata
A hallgatók előzetes tudásának és előfeltevéseinek óriási jelentősége van a képzés szempontjából. Annak ellenére, hogy az előzetes tudásszint mérés, mint felnőttképzési szolgáltatás választható eleme a képzési tevékenységnek, amelyet
szervezetünk térítésmentesen nyújt a hallgatók számára (ezt a szolgáltatást beépítettük a képzésünkbe).
Lehetőség van arra, hogy a hallgatóknak – igény esetén – előzetesen küldjük ki tudásszint felmérő kérdőívet, melyet az oktatók részére továbbítunk, illetve ez történhet a csoportnyitó foglalkozáson oly módon, hogy az ismerkedésen, az elvárások tisztázásán túl körbe járjuk a képzés fő tartalmi elemeit, és indirekt formában feltárjuk az előismereteket és előfeltevéseket.
Az előzetes tudásszint felmérések dokumentumait az adott képzés dokumentumaival együtt kezeljük.
Képzési szükségletek felmérése és képzési tanácsadás
Ez a szolgáltatás a telefonos ügyfélszolgálat keretein belül, illetve munkahelyek megkeresése alkalmából személyes megbeszélésen történik.
A szolgáltatás igénybe vehető az ügyfélszolgálat rendje szerinti napokon.
A szakmai tájékoztatást végző felelős személy: Nemeskéri János, képzési vezető.
A szolgáltatás igénybevételében két fő csoportot különböztetünk meg.
Az egyik az egyéni igényekre épül, amely során a képzési vezető megismeri a partner előzetes tudását, valamint a munkájában betöltött szerepét. A másik csoport, amikor egy szervezet keresi meg alapítványunkat, hogy milyen módon lehetne a képzés segítségével erősíteni a megváltozott munkaképességű személy elfogadását.
Gyakorlott és tapasztalt oktatókkal
Oktatóink felkészült, sok éves oktatói, terepismerettel, széles körű gyakorlati és elméleti ismeretekkel rendelkező szakemberek, akik a képzések során gyakorlatorientált felkészítési módszereket alkalmaznak.
Az ország bármely pontján
Megfelelő számú jelentkező esetén lehetőség van arra, hogy a képzéseinket elvigyük az igénylő intézménybe vagy településre. Az ehhez szükséges minimális résztvevői létszámról és feltételekről a képzésszervezővel lehet egyeztetni.
Ismerj, hogy jól képviselhess!- I.
A képzés nyilvántartásba vételi száma: E-001732/2018/D001
Ismerj, hogy jól képviselhess!- II.
A képzés nyilvántartásba vételi száma: E-001732/2018/D002
A képzés célja
- A tréningek elsődleges célja az esélyegyenlőség irányában való érzékenyítés, az etikus szakmai működés és befogadó-készség növelése.
- A gyermekvédelem és a gyámügy területén dolgozó szakembereknek nagyobb tapasztalati tudása legyen a fogyatékossággal élő személyekkel történő ügyintézésben – különös tekintettel, az értelmi fogyatékossággal élő és halmozottan sérült személyekre.
A képzés egységei
- Saját élményű gyakorlatok érzékenyítő képzés megalapozásához
- Fogyatékosságról általában (különös tekintettel az értelmi és súlyosan halmozottan fogyatékos emberek életére)
- Életpálya: a korai intervenciótól az idősgondozásig
Támogatott döntéshozatal a gyakorlatban - Jól segítés gyakorlata: fizikai és infokommunikációs akadálymentesítés
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A résztvevők megtapasztalják, megismerjék és megértsék a fogyatékossággal együtt járó élethelyzetek sajátosságait.
- A résztvevők hasznosítani tudják a képzés során megszerzett tudásukat a fogyatékossággal élő személyekkel történő együttműködésben.
- A résztvevők képessé válnak arra, hogy partnerséget alakítsanak ki a mindennapi együttműködés során.
A képzés formája
Csoportos
A képzés helye
A képzést az ország bármely pontján örömmel megtartjuk, megfelelő létszámú érdeklődés esetén
A képzés ideje
10 óra (1óra/45 perc) illetve 8 óra (1óra/45 perc)
Tanúsítvány feltétele
Hiányzás: 0 óra
Kiscsoportos feladatmegoldás, amelyben a képzésen elhangzott információk felhasználásával adják meg a hallgatók a választ.
Ügyfélszolgálat rendje // Panaszkezelési szabályzat
Beszámoló a harmadik szakasz képzéseiről (2020 második fele)
Beszámoló a harmadik szakasz képzéseiről (2020. március)