A SIMPACT Közhasznú Nonprofit Kft. 3 témában segít az érdeklődő, fejlődni kívánó egyházi -és civil szervezeteknek, társadalmi vállalkozásoknak.
PÉNZÜGYI HELYZET ELŐREJELZÉSE (likviditástervezés)
Egy szervezet stabil működéséhez likvid kell legyen. A likviditás egy szervezet fizetőképességét jelenti, azaz, hogy képes-e folyamatosan, határidőre teljesíteni az alapvető fizetési kötelezettségeit, illetve mekkora a szabad mozgástér további kiadások vállalására (pl. új kolléga felvételére, fizetésemelésre). Minél korábban és minél pontosabban látjuk a közelgő pénzügyi problémát, annál könnyebb azt kezelni, annál kisebb károkat okoz a szervezet programjai tekintetében.
Megmutatjuk a likviditástervezés módszertanát, menetét, buktatóit.
Az önkéntesek segítenek a szervezetre szabni a likviditás előrejelző sablont.
A program elsősorban kisebb, illetve közepes, pénzügyi tervezésben kevésbé jártas szervezeteknek szól.
JELENTKEZÉS >>>>
DOKUMENTUM-MENEDZSMENT (Google Drive) TIPPEK-TRÜKKÖK
A mindennapi működés szerves része a különféle dokumentumok elkészítése, tárolása, visszakeresése, előző verzió visszaállítása. Többen is együtt dolgoztok egy dokumentumon, küldözgetitek egymásnak oda-vissza a módosított verziókat? Nehéz megtalálni, vagy nem egyértelmű hova kell menteni az elkészített anyagot? A jól kialakított, felhő alapú dokumentum menedzsment elősegíti a szervezet hatékonyabb működését.
Bemutatjuk a Google Drive telepítését, használatát, a jogosultságok kezelését, illetve további felhasználói funkciókat.
Az önkéntesek segítenek felállítani a szervezetre szabott egyéni Google Drive rendszert, jól strukturált könyvtárszerkezettel.
Azoknak ajánljuk, akik felhő alapú megoldásokban gondolkodnak a digitális anyagaik tárolása kapcsán.
JELENTKEZÉS >>>>
KAPACITÁSTERVEZÉS ÉS OPTIMALIZÁLÁS
Hogyan tudod egyéni szinten megtervezni a kapacitásaidat, jól beosztani az idődet, hogy ne vállald túl magad és mégis a legfontosabb feladataiddal haladj? Ha jön egy új feladat, el tudd dönteni, hogy el tudod-e vállalni, és ha igen, reálisan mikorra? Szervezeti szinten be tudunk-e vállalni új programokat? Milyen időzítéssel? Szükség lenne a kapacitások bővítésére?
Ehhez hasznos alapelveket, tippeket és konkrét eszközöket adunk egy néhány órás képzés keretében.
A hatékony bevezetésben és alkalmazásban vállalati önkéntesek is segítenek.
Ajánljuk kisebb és nagyobb szervezetknek egyaránt, akik szeretnék hatékonyabban felhasználni kapacitásaikat és csökkenteni a túlterheltségüket.
JELENTKEZÉS >>>>
Részvételi díj: bruttó 10 000 Ft / szervezet, melyért korlátlan számú témára, akárhány munkatárssal, vagy önkéntessel lehet jelentkezni!
Early bird kedvezmény 2025. január 20-ig:
bruttó 7000 Ft/szervezet, amennyiben további résztvevők toborzását a program Facebook posztjának megosztásával segíti, és a részvételi díjat január 20-ig átutalja.
Jelentkezni lehet február 3-ig a jelentkezési űrlap kitöltésével! Kérdés esetén, Dudás Adrien programfelelőst lehet keresni az adrien.dudas@simpact.hu illetve a +36 30 329 5026 telefonszámon.
(Forrás: -simpact.hu-)